سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوخت چادر ترانزیتی

برزنت ترانزیتی

دوخت چادر ترانزیتی

دوخت چادر ترانزیتی در کارخانه ی جهان برزنت با دقت و حساسیت بالا صورت می پذیرد. 

چادر ترانزیتی به دلیل نوع کاربرد و محل قرارگیری در شرایط سخت و دشوار حتما باید از جنس بسیار مرغوب و مطلوبی تهیه شود.

پوشش قسمت کانتینر ماشین آلات سنگین از جنس پارچه های برزنتی با خاصیت ضد آب می باشد. علت ایجاد خاصیت ضد آب در چادرهای کانتینری به دلیل عدم نفوذ آب به داخل محفظه ی پوشانده شده می باشد.

چادر ترانزیت به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع پارچه های موجود در بازار می باشد. این پارچه ها به دلیل کیفیت منحصر به فردشان از طرفداران زیادی برخوردار هستند. کارخانه ی جهان برزنت با پشکار فراوان انواع چادر ترانزیت را با بهترین کیفیت و با دقت و حساسیت بالا تولید و سپس با ارزانترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد. 

عملیات و فرایند چادر دوزی ترانزیت در مرکز جهان برزنت با بهترین کیفیت و دقت و حساسیت بالا صورت می پذیرد. این چادرها از جنس پارچه ای برزنتی می باشند ، که با بهترین کیفیت در تنوع عالی و بی نظیر در مرکز بزرگ جهان برزنت قابل تولید هستند. 
نحوه ی تولید این چادرها به گونه ای است ، که دوخت و پرس همزمان بر روی چادر صورت می پذیرد و به دلیل تولید با دستگاه های پرس تمام اتوماتیک ، دارای بهترین کیفیت و نوع دوخت می باشند. مرکز تولیدی جهان برزنت ارائه دهتده ی یکی از بهترین و با کیفیت ترین نوع چادرهای برزنتی در ایران می باشند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در مرکز جهان برزنت در تماس باشید.